Britney Spears Kelihatan Tidak Memakai Seluar Dalam Ketika Di Tempat Umum

Posted by Sosej Roll Blog

Britney Spears, siapa yang tidak kenal dengan pelakon sexy ini. Untuk menunjukkan sensasinya kepada umum dia tidak ragu-ragu untuk memperlihatkan belahan pahanya. Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan kenekatan dia untuk memperlihatkan organ sensitifnya kepada para wartawan ketika dia turun dari kereta. Dalam gambar ini kelihatan jelas dia tidak memakai seluar dalam.


Saya yakin ketika dia tidak memakai seluar dalam seperti itu bukan bererti untuk melicinkan waktu saat ke bilik kecil apalagi jika kerana dia tidak punya wang untuk beli seluar dalam. Anda pasti tahu apa tujuan dia dalam aksinya ini, sensasi dan populariti.

Begitulah salah satu helah yang di pakai oleh selebriti untuk menaikkan popularitinya, apabila nama besarnya mulai surut. Banyak mereka menggunakan atribut sexual atau kemolekan tubuhnya untuk mendapatkan populariti. Hal ini juga di lakukan oleh para selebriti Malaysia (walaupun agak sedikit lebih sopan) yang juga melakukan hal seperti itu untuk memperoleh atau mendongkrak popularitinya, muncullah pelbagai istilah mula goyang ngebor, goyang gergaji, goyang patah-patah dan yang terbaru yang baru ngetrend goyang itik yang semuanya mengexploitasi tubuh dan gerakan sensual mereka. Berpakaian sexy dengan menonjolkan bahagian-bahagian tertentu seperti bahagian paha.



Related Post



Post a Comment