Trend Terbaru Orang Jepun, Pakai Seluar Dalam Atas Kepala

Posted by Sosej Roll Blog

Trend Terbaru Orang Jepun Pakai Seluar Dalam Atas Kepala SYOKBAH 2 Trend Terbaru Orang Jepun, Pakai Seluar Dalam Atas Kepala

Trend Terbaru Orang Jepun, Pakai Seluar Dalam Atas Kepala - Sebut sahaja mengenai trend mesti kita terkenang kembali era zaman kita dahulu.

Pada Zaman admin dulu trend yang famaus ketika pergi sekolah dengan membuat seluar bahagian kaki besar.Lepas beli jer seluar bawa terus ke kedai other dengan menyuruh nyoya other bahagian kai bagi nampak besar.Itulah zaman admin dahulu tak de lah pelik sangat.
Lain pula trend sekarang di Jepun trend masakini dengan memakai seluar dalam atas kepala tak tahu lah admin seluar dalam ni basuh atau tidak icon smile Trend Terbaru Orang Jepun, Pakai Seluar Dalam Atas Kepala cuba anda bayangkan nak belajar pun seluar dalam tetap atas kepala nk berenang pun seluar dalam tetap atas kepala
Menurut info yang admin baca Sebenarnya, ada satu watak superhero komik Jepun dikenali sebagai Hentai Kamen yang memakai seluar dalam di kepala.Boleh superhero pakai seluar dalam perempuan kat kepala.?? semoga rakyat malaysia tidak terjebak dalam trend ini dan tidak mencipta trend yang pelik-pelik.

Related Post



Post a Comment