Wanita Cantik Ini Telah Melakukan 30 Kali Pembedahan Plastik

Posted by Sosej Roll Blog



Wanita berasal dari jepun ini tidak takut mengambil risiko yang boleh merosakan kesihatannya untuk mencapai impiannya menjadi mirip anak patung Perancis.

Secara khusus, wanita ini taksub demi ingin menjadi mirip dengan anak patung Perancis, wanita berasal dariJepun ini mengelarkan dirinya Vanilla Chamu, telah melakukan 30 prosedur pembedahan plastik. Bayaran prosedur kecantikan ekstrem telah menghabis wang sekitar 10 juta yen atau 102,000 dolar AS.

Mendakwa dia pernah melakukan pembedahan plastik pertamanya pada usia 19, termasuk pembedahan kelopak mata ganda, pembedahan hidung, sedut lemak, bulu implan, penciptaan lesung pipit, dan implan payudara. Sejauh ini, dia telah banyak menghabiskan wang untuk prosedur ini, tetapi pelaburan yang cukup besarnya seolah-olah telah terbayar, kerana Vanilla Chamu sekarang telah menjadi model yang berjaya dan penyanyi pop di negeri asalnya Jepun.

Menurutnya, sama sekali tidak menyesal telah menghabiskan begitu banyak wang, kini ia sudah kelihatan seperti anak patung klasik barat atau wanita bule dan sudah tidak serupa lagi seperti perempuan asia.


Related Post



Post a Comment