Video Lelaki Mabuk Masuk Ke Kandang Harimau Di India

Posted by Sosej Roll Blog

Seorang lelaki bernama Yashonandan Kaushik melakukan aksi nekad pada pukul 5 petang apabila pengunjung masih ramai di sebuah zoo di Gwalior, India. Lelaki ini tiba-tiba saja melompat masuk ke dalam kawasan kandang harimau yang hanya dihalang oleh tembok dan longkang. Beliau kemudian mencabar harimau tersebut dan masuk ke dalam gua buatan tempatnya berehat.

Kaushik bernasib baik kerana keluar dalam keadaan masih sempurna. Pengunjung dan staff  berteriak-teriak untuk menyuruhnya keluar, namun beliau sama sekali tidak diendahkan olehnya. Pelajar jurusan teknik ini malah membukanya bajunya dan duduk di atas batu seperti melakukan yoga walaupun ada dua harimau yang menyaksikan beliau dari belakang.

Kaushik akhirnya berjaya ditarik keluar oleh petugas taman haiwan tempatan selepas melakukan aksi nekad tersebut selama 45 minit. Petugas di sana mengatakankan bahawa harimau tersebut tak menyerang Kaushik kerana sejak lahir berada di taman haiwan, jadi ia tidak mempunyai naluri buas seperti harimau lain di hutan.

Dikatakan lelaki berusia 23 tahun ini mengalami tekanan dari pelajaran sehingga ia tidak boleh berfikir secara rasional. "Kaushik dilaporkan hilang dari rumah sejak lima hari yang lalu. Mentalnya tidak stabil dan memerlukan bantuan perubatan dari hospital," ujar Narayan Singh selaku psikologi di balai Polis Inderganj.


            

Related Post



Post a Comment