BIADAB! "SELAMAT HARI SYAITAN AIDILFITRI 2014"

Posted by Sosej Roll Blog


Kebiadaban yang tidak terkata. Keharmonian dan keamanan sesama kaum yang dipelihara oleh datuk nenek moyang kita sejak dari dahulu lagi dengan sewenang-wenangnya dihancurkan begitu saja.

Entah apa yang bermain di fikiran lelaki yang bernama Chow Jack ini. Kenyataan Chow Jack ini jelas menunjukkan masih wujud lagi golongan anti islam di negara ini. Meskipun bukan semua, tetapi majoritinya begitu.



Chow Jack pada 1 Jun 2014 yang lalu memuat naik status di Facebooknya:



"Selamat menyambut hari syaitan aidilfitri pada 28 Julai 2014 dan sebulan puas makan babi hingga sebulan pada 28 Jun 2014 - 27 July 2014.

Selamat menyambut hari syaitan daripada Facebook Malaysia. Makan bak kut teh sama nabi mohd syaitan anjing puk*m*k anjing syaitan"


Entah apa pula alasan dia kali ini. 

"Facebook saya digodam oleh pihak tidak bertanggungjawab"

"Saya tidak pernah memiliki akaun Facebook atau mana-mana akaun laman sosial"

"Gambar saya dicuri dan digunakan untuk tujuan menghina agama islam"

What else Jack?

Rakyat Malaysia yang beragama islam sudah muak dengan kes-kes seperti ini. Mana tidaknya, apabila dilaporkan kepada pihak SKMM dan beberapa pihak yang berkaitan. Tindakan yang diambil sangat-sangat lambat dan adakalanya tidak diendahkan.

Namun, apabila sesebuah kes yang melibatkan individu berprofil tinggi, dengan sepantas kilat diserbu, dirampas, dimacam-macam lagi tindakan diambil. Mohon SKMM jangan amalkan sikap double standard dalam menangani hal yang menghina agama islam di negara ini. - My Media Hub



p/s: mari kita lihat, siapa yang bakal membantu lelaki ini. Antara MCA, DAP atau GERAKAN? 

Related Post



Post a Comment