Mungkin Allah Hendak Sampaikan Sesuatu – Awal Ashaari

Posted by Sosej Roll Blog



Kemalangan yang melibatkan pengacara Awal Ashaari mendapat perhatian ramai beberapa hari ini lebih lebih lagi dengan keadaan keretanya yang rosak teruk akibat kejadian itu. Namun, Awal Ashaari dan rakannya hanya mengalami kecederaan ringan dalam kemalangan tersebut.

Meluahkan rasa bersyukur kerasa masih diberikan peluang untuk teruskan hidup, Awal Ashaari berkata beliau seakan mati hidup semula selepas sedar dari kemalangan itu serta mengakui mungkin ada sesuatu yang mahu Tuhan sampaikan kepada dirinya.

“Bagai mati hidup semula, ia benar-benar satu keajaiban jika dilihat pada keadaan kereta yang remuk teruk. Hanya selepas 9 jam menerima rawatan, baru saya bersedia melihat gambar keadaan kereta yang dinaiki (selepas rosak teruk akibat kemalangan)”

“Saya bersyukur kerana masih dipanjangkan usia. Ia bagaikan satu keajaiban dan mungkin Allah SWT mahu menyampaikan sesuatu,” ujarnya seperti dilaporkan Harian Metro hari ini.

Awal Ashaari juga meluahkan rasa bersyukur kerana kemalangan yang terjadi tidak melibatkan isterinya Scha al-Yahya dan anak mereka, Lara Alana. Kita sama sama doakan Awal Ashaari semoga cepat sembuh dan kembali cergas untuk bekerja dmei keluarga. ROTIKAYA

Related Post



Post a Comment