Nurul Izzah Dakwa Talian Maxis Beliau Kena Godam….Oleh Siapa? Untuk Apa?

Posted by Sosej Roll Blog

Nurul Izzah

KUALA LUMPUR – Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar mendakwa talian telefon beliau digodam pihak tertentu sejak beberapa hari lalu.
Pejabat Ahli Parlimen Lembah Pantai berkata, penggodam tersebut menggunakan talian Nurul Izzah yang merupakan Ahli Parlimen kawasan itu untuk menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) yang tidak diketahui kandungannya
“Adalah dimaklumkan bahawa nombor talian yang digunakan oleh Nurul Izzah telah digodam oleh pihak yang tidak bertanggungjawab yang masih lagi belum diketahui identitinya. Talian beliau telah digunakan oleh penggodam untuk menghantar SMS yang tidak diketahui kandungannya,” dakwa kenyataan itu hari ini.
Kenyataan itu mendakwa, perbuatan tersebut dipercayai bertujuan mewujudkan kecelaruan dalam barisan jentera parti-parti pembangkang yang kini berhadapan pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang.
“Kami berharap tindakan segera dan tegas diambil syarikat telekomunikasi khususnya Maxis atas kelakuan khianat ini,” kata kenyataan itu.

Related Post



Post a Comment